21.4.10

Find the identity of yourself. !!

"WHO I AM ?"

Carilah jati dirimu.! jadilah laki yang baik , setia dan tidak mudah untuk berpaling kepada yang lain . Jadikanlah kejadian yang lalu menjadi suatu pelajaran bagimu , agar kamu dapat memperbaiki yang akan datang nanti . jika kamu merasa hal ini hanya membuang waktu . lebih baik kamu coba untuk sendiri dahulu , dan Tuhan akan memberikan yang terbaik untuk mu ,tanpa mengenal waktu , kapan , dan dimana. Tuhan akan memutuskan sesuatu jika sesuatu itu tidak baik untuk dirimu . Jika waktu itu datang untuk mengisi hati mu , kamu jaga dan jangan main-main . ingat ! keluarga juga berperan penting dalam hal ini :) jangan gampang marah dan emosi ya . sudah dewasa so pasti bisa mengatur emosi mu . Tunjukan hal itu ya !!
errors were not for the umpteenth time again.!!


"find the identity of yourself. Be a good man, loyal and not easy to turn to the other. Create events and be a lesson to you, so you can fix that will come later. if you feel this is just a waste of time. you better try for yourself first, and God will give the best to you, without knowing the time, when and where. God will decide on something if something is not good for you. When it came time to fill your hearts, you watch and do not play games. remember! family also plays an important role in this:) Do not short-tempered and emotionally yes. grown so sure you can regulate emotions. Show it yes."

"errors were not for the umpteenth time again.!!"

Memang tidak mudah untuk mencari karakter diri sendiri . Tapi dengan mencoba , ada kemauan dan yakin serta mau mencari dan menyusun hal-hal yang bisa membuat kita mempunyai itu .!!
it's not easy to find the character myself. But by trying, there's a will and trust and want to find and arrange the things that make us have it.

Not too late to fix this. Better late than never.!!

AND BELIEVE! IF YOU DO NOT SHY IN-THE DURATION OF THIS & MORE YOU can control CHARACTER TO BE BETTER YOURSELF AGAIN.!

Do not be selfish or more concerned with your opinion. Later can confuse issues. If you do not want to listen to or receive income from other people.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar